ini kisah hati 5 tahun lepas.

stop mentioning his name again. please. please. please.

saya cumanya tak suka bila ada orang yang sezaman dengan saya 5tahun lepas, seasrama dengan saya, sedorm dengan saya, sekelas dengan saya, sebut nama dia..lagi.

i thought i've moved on.
i thought i've forgotten everything about him ady since past 3years.
i thought i've erased all the memories.

sehabis baik saya cuba elak.
daripada bertembung dengan dia dalam dunia sosial.
daripada bertembung dengan dia dalam dunia realiti.

dia dah bahagia kan dengan dia yang lain. dia dah ada pengganti. so, what's wrong wit my heart as it tends to still remember him despite all and everything that ive lost before because of him ?

*rasa nak mama peluk macam haritu. peluk masa baru putus cinta. mungkin terlalu kanak kanak untuk terlalu serius dalam bercinta. haha. k. nak nangis cumanya air mata degil dan tak mahu keluar.

lepas clash dengan dia.. saya mainkan ramai orang. no, actually it's not mainkan. i try to forget him by looking for a new one like what he did to me before. tapi tak ada yang mampu ganti dia. so, this is it.

kejam kan? itu saya. dulu. dulu.

You never know what you have until you lose it, and once you lose it,you can never get it back.

**can i just pretend that i dun even care about this thing? even a little ? though it hurts me much. T-T

No comments: