Birthday 2012 | Hari ini & Semalam

hai hai hai uolls. eh ASSALAMUALAIKUM wbt. hehe

tadikannnn ai baca belog namee. alah namee roslan yg hensem tuuuuuh. zzzzzzz pastu ai bace belog jelo zulaikha. alaa yg suka kupu kupu kecik tuh..
banyak gila post baru diorang yang ai ketinggalan. so, ai pun rasa macam nak update jugak belog ai. walaupun siapalah ai ni untuk mengupdate belog setiap masa. bukannya retis belogger pun ai ni kennnss.

ai nak apdet enteghi kali nih pasal besdeeei ai. hihi

hai, hello, saya besdeeei gerl 3 hari lepas. hari Jumaat bersamaan enam Julai dua ribu dua belas. *jadah la kan nak taip nombor tu dalam perkataan. rajin*

malam besdeeeei saya kann ada orang panggil suruh turun bawah. hehe *bilik kat atas* .. ehem ehem dia bagi kek secret recipe perasa cokelat. feberet okehh. :D dia suruh saya tiup lilin. dia suruh saya baca doa dan harapan dan wish saya etc. dia aminkan jugak. dan dan dia bagi plushie satu. and keychain satu. hee *jadah kan taip nombor dalam perkataan* zzz

auw auw ada rilakkuma kecik, froggy yg comel, teddy yg cute, itik comel QQ, pyssla lobak jingga yg saya buat sendiri, foto zaman kecil dan dan buih sabun princess ! hahah 

lepas je dating besdeeei dengan kawan saya tuh, tetibe my mom text that she arrived at ipg to fetch me ! at 12.40 pm okehhh. rasa macam pencuri rumah sendiri pulak nak kuar curi curi. i dun care. it's my mom. my family. hee we went to kemaman, stayed in a hotel and the next morning went to TATiUC to fetch my angah. we celebrated besdeeei together since his besdeeei was on twenty sixth of June. *jadah cakap omputeh eja segala nombor*

so, first visit to Mesra Mall. my mom gave me a pair of black shoes. and a handbag. shoes for attending classes ekceli. hewhew~
hai hai saya kasut dan beg yang mama bagi pada Miejah. :D

pastu kan shopping kat Giant beli food supply etc. eh eh abahku dah amik susu untuk aku. aww thanks abahku hee sayang abah ketat ketat. *seriously, ketat?* lepas tu lepas tu keennnns kitorang gi Pantai Kemasik. mama cakap dulu masa kecik selalu pergi tapi ingatan saya kabur kabur. -______-''
hai hai ini angah saya, encem kan ? macam kakak Miejah dia. zzzz
ini. di tepi Pantai Kemasik, em emm Kerteh ke ? ntah. haha

pastu malamnya balik ipg. waaaah so-berii-de-taiyed-maaaa. hewhew. tapi masih tak letih sangat ahh. dapat serperais kot. hewhew. mira bagi kad. comel. ai epresiyet de effort. :D
ada gambar ai hokeahh . gambar mira pun ada . okeh dua dua maness zzz

pastu pastu linda bagi brooch bunga yang buat ngan kain tuh. dia bagi dua pasang. aini pulak bagi rantai. *seriously rantai o.o* ai dahlaaa enti-jewel. zzz pakai dalam keterpaksaan. nah nah nah tengok koleksi. auwwm
hai hai kami koleksi. eh eh ada bentuk hati. oh yang tuh lobak jingga bagi. dia bagi masa datang rumah saya kat besut. dia oghang utagha hokeahh. ada tulis Hamizah dalam Jawi gittuhhh. dia beli masa wat umrah. :D thanks muah muah awak ! :**

malamnya ai tidor lepas subuh, sangat sakit kepala hokeahh. dan dan masa tulahh azri bangunkan ai pukul 7 pagi. arrr -..- dia ajak ai pergi pantai mengabang telipot tuh. ingatkan nak belanja roti canai kosong kee.. roti najwa latipp ke.. perghh last last ce tgk bawah haaa !

hai hai saya kek coklat ada cip coklat and krim vanilla yg azri beli untuk miejah, keychain made by felt kepala katak, kad besdeeeei, eh eh buih sabun pun ada. and ada yang letup letup dia kasi tuh kalau tarik tali kuar rambu rambai. haha kat tepi pantai nih, rasa sangat manis. 

hilang headache ai tengok semua nih. dia sangat bersusah payah hokeahh. temkiyuuu azrina. :D

oh oh dan banyak lagi. terima kasih jugak pada yang sudi memenuhkan wall saya walaupun sikit. saya hide besdeeei sebenarnya. hewhew~ :D ramai yg marah saya sebab tuh kikiki. 

ha tudiahhh ! syukran jazilan.
jazakumullahu khairan kathiraa =)


ada lagi hadiahnya. malas den nok upload. den lotih doh nok mencabut memory card keluar poei masuk lappy. lotihhh den. aishh *loghat nogori dohh*

___________________________________________

[heart's : dengan umur yang meningkat, ku harap amalku juga meningkat, serta ditetapkan hati menuju jalan-Nya. tidak mahu ku alpa dengan dunia. sampai nanti aku lupa, umur yang menginjak naik tandanya selangkah menuju mati. Bismillah untuk permulaan kesembilan belas walau terlewat seketika.]

fi amanillah, akhawat wa ikhwan.

No comments: