dd #1

assalamualaikum untuk diri sendiri. *sebab diri je yg baca belog ini. heh. atau mungkin kamu. *sengih*

aku minta maaf sebab banyak sangat yang tertinggal ditelan zaman, lama tak update. bukan apa. malas. dan kuota jalur lebar aku habis sebab banyak sangat layan mv big bang sebab kemaruk sangat tengok muka TOP alahaii T_T  banyak juga sebabnya pun.

sekarang kan kami kami termasuk aku yang menuntut di ipg ni sebenarnya sedang bermusim, musim imtihan gituhh. tapi akuu, alahai, lambat lagi exam nye pun, 20-23 mei ini. rasa macam takda tujuan hidup bila bangun pagi pagi. oh seseorang tolonglah tampar aku dan sedarkan aku biar terjaga dari lenanya bermimpi. bila nak belajar je mesti ada benda yang distract like.. makan. twitter. facebook. tidur. hoi.

philosophy and education in malaysia. child development. linguistics. dan acara wajib, literature. 
boleh sakit perut bertalu talu nak habiskan semua paper ni. T_T"


ni pun baru sedar kuota jalur lebar dah diperbaharui. thanks mama! :* tu pun sebab nak buka. nak buat folder philosophy, nak update dan hantar pada madam. volunteer lah kali ni. dulu selalu madam dan miss jah yang pilih. acece. 

study, banyak lagi tajuk yang tak cover balik. folder, baru nak start buat. haa baik sangat lettew. taktau dapat hadapi dengan baik ke tak exam kali ni. harapnya baik. harapnya pointer maintain 3.5 above. taknaklah mama dengan abahku sedih tengok result aku macam harem. angah di volgo pun macam tera gila result dia. wa jeles beb. tolong doakan aku ya kawan? 

"allahumma ja'alna min an najihin wa faizin wa mutafawwiqin fi kulli imtihan.."

ini doa, yang diberi kesayangan semasa pmr dulu, 2008 uolls. 
semoga kesayangan bahagia dan cemerlang selalu. jordan. 

ma fi qalbi ghairullah.
rindu.

@memijoessh.

No comments: