Day 01 - Your current relationship. If single, discuss how single life is.

Hi! Just let me give some intro about the title above. It's kinda a thing i want to do whenever i feel bored, and so yes, that's it. A 30-day-challenge. Hey. Please refer to this entry -click me-.

So, here comes the first day out of those thirty days which i myself figure out ; i'm not sure whether i could finish it or not. =p blerghhh. lazy bumps, seriously!

Let's begin! 

MY CURRENT RELATIONSHIP ; SINGLE.
hey hey stop smiling. ekekek. okay cut the crap Miejah.

seriously, i'm single rite now, people. okay. i'm writing this entry not because i'm ads-ing myself. oh obviously it's just because of this post. i'm 20 this year; 2013 and i'm currently single, no one to text with like how my roommate did everyday for these past few months. agak menguji kesabaran lah bila tengok orang lain otp 24/7 and me like sleeping all days with twitter. why? because i'm single. lol

err i've been single for two years maybe? ahha. 
nak tau apa yang best hidup single? ahh. seriously best. masa dah single takdek pakwe ni, jimat duit wooo. topup habis kat mama je. dengan girlfriends yang ada. tu pun kalau selalu otp. but most of the time, kitorang contact using facebook, twitter, whatsapp, wechat etc etc je. just untuk BIS tu haruslah rm25/month. tapi yang tu memang aku dah bajet tiap bulan. even duit tabung pun ada, emergency for BIS. such a moron =.=
yelah kalau takdak internet, ingat aku update sangatlah? tv pun jarang tengok. tengok bila ada orang buka depan mata. nak hadap lappy? lappy besar. berat. malas nak buka. tehehehe. again. lazy bumps! kredit yang selalu ada kat hp ni akan tinggal rm15++ and masa tulah rumah sinar harapan buat derma share airtime and ramai orang contact guna telco; sms! lol. 

bila dah single around two years ni, aku dah takdak skill memujuk orang. kalau orang lelaki merajuk sekarang, i tend to let them be alone. sebab aku pun prefer camtu. and aku pun rasa hormon lelaki aku terlebih so aku pun sama macam lelaki so aku anggap diorang perangai sama macam aku. eh? =p

single makes me focus more towards my self. ye kot. dulu pemalas gila nak mengemas etc. sebab otp dengan pakwe 24/7. mesej takyah cakap, tiap masa duk ulang ayat sama. menyampah pun ada sebenarnya dengan diri sendiri sebab duk tanya ayat sama. hai, watpe tu. eh tengah watpe. nga uat peww. nak tanya tengah buat ape je pun dah ada 10versions. apa lagi bab lain macam dah makan ke belum, pakai baju warna apa hari ni *seriously you did this, miejah? urgh. bila dah single i tend to think, mengemas woi mengemas basuh baju pakai tangan bukan mesin buat itu buat ini nanti kang takde orang nak kang jadi andartu. wow pemikiran yang agak ke depan. tsskk.

single makes me tend to play game sehari suntuk. nak nak kalau tengah datang bulan. main game saje. jangan bercakap, jangan tegur. today it's my day w/zuma. woah. jangan menempah maut weh. hanya crush aku je boleh tegur. eh? =p

single makes me feel free! yihaa! dah boleh kawan dengan semua budak lelaki. ekekekek. takde dah orang nak control kita gila babs cam dulu. wkwkwkwk. okay jokes. sorry ex. hihi jangan marah! bila single ni, suka lah. sebab nak kawan pun takde orang marah. takde orang tanya pergi mana dengan sapa etc. kalau ada pun mama, and mama tau je dengan siapa aku berkawan. sporting tapi tegas. so faham fahamlah. just don't misuse her trust , that's all.

single.. single means bujang means tak kahwin lagi means takdak suami yang perlu diurus! miahahahah!

tapi bila dah single ni kekadang jealous jugak tengok orang couple. but sometimes i do think yang Allah dah buat cantik, cukup indah dah. ada hukum hukum yang Dia tetapkan untuk benda camni. jadi siapa kita nak halang? mungkin dengan couple nih, banyak benda yang aku lagha ke ape ke.. mane la tau kan? nak kawen pun macam still bawah umur. masak pun tak pandai lagi. ehek ehek. alasan uuu alasan. ((aku faham kalau korang tengah bercouple mesti cakap eleh kau dah tak couple boleh ar camni, dulu kau couple, cam aku aku jugak)). babes, i learnt from what i did yesterdays.

okay. tu je kot. haha banyak lagi nak taip tapi bimbang nanti makin banyak merapu. trololol.


ps; disebabkan saya ni single, takdek pakwe, doakan saya tak jadi andartu, dan mesti ada suami sebelum umur 29! =ppp

di sisi masih kosong.
tiada bahu bersandar.
tiada tempat meluah tangis.
tiada dada menopang dagu. eh. 



ps ps ; entah entah esok terus ada orang ajak melamar jadi makwe lepas siap post entry nih? eh.

xo!

No comments: