Hari Itu.

Dengan namaNya Pencipta langit dan bumi.

asif sebab saya kesuntukan waktu untuk meng-update belog *bajet ramai baca*, banyak sangat aktiviti yang terjadi dalam hidup ni, aktiviti yang perlu dipenuhi, program yang perlu dihadiri, kerja kursus yang memerlukan perahan minda. huuu letih jiwa saya, tahu ? tapi takpa, Allah ada. hehe

saya update hari ni sekadar nak berkongsi rasa semalam. err masih terasa pada hari ini sebenarnya. mungkin kerana sudah jatuh sayang ? mungkin.

Lajnah Moral untuk Biro Kerohanian, Moral dan Disiplin (BADAMD) IPG KDRI telah menganjurkan program ke rumah anak yatim di manetah pada jam 3-6 petang semalam. dan saya join jugak sebab saya sebahagian daripada ahli BADAMD tu, weee. *hairan kan ? orang gila gila macam ni pun boleh jadi* =p

emm. saya taktahu nak kata apa. mungkin kerana sikap diam saya yang tak banyak bercakap buat saya kelu. insaf tengok anak anak di sana. apatah lagi yang masih kecil. kasihan tak beribu tak berbapa. untung ada yang simpati tolong jaga mereka.

'Allah, aku bersyukur dengan adanya ibu bapaku walau aku tahu mereka juga akan pergi menghadapMu suatu tika nanti. ALHAMDULILLAHHI TA'ALA.'

sudahh. tak banyak yang mampu saya coret. tonton sahaja gambar yang ada. =)

nama sebenar rumah harapan ni. hehe 

ini gambar sahabiah serta anak anak di sini. kami gotong royong sama sama mengemaskan rumah mereka. hee

buat banner. penuh tapak tangan. habis tangan saya kaler orenn wuwuwuwuwuu

kata makcik tu, kucing ni pun kena tinggal dengan mak dia jugak kat rumah ni. haih. macam macam hal. :/


eee saya berhenti taip dulu ! lupa petang ni ada kelas pukul 2 ! sekarang dah jam 1324 ! tidakkkkkkkkkk

ma'as salamah !!! :*


*this post is being repost from my old belog which has been abandoned since last two years. feel free to read :)

No comments: